úterý 9. ledna 2018

TOP or STOP - Balea černá maska

Zdravím! :)

V dnešní rychlé recenzi Vám představím slupovací masku z drogeire DM bojující proti černým tečkám a ucpaným pórům od značky Balea Peel-off maske pro normální a smíšenou pleť. Výrobce na obalu slibuje jemné vyčištění pleti do hloubky pórů, aloe vera, vitamín E a panthenol zklidňuje pleť a pomáhá ji uchovávat v přirozené rovnováze.

Masku mám doma cca měsíc a aktivně testuji, tak se jí pojďme podívat na zoubek.


Plusy

  • poměr cena/balení, 100 ml za 70Kč 
  • příjemná vůně
  • pleť je po sloupnutí mírně jemnější
  • chladí a zklidňuje podrážděnou pleť
Mínusy
  • přílíš tekutá - než alespoň z části zaschla, musela jsem hlídat, aby nekapala z nosu a brady
  • v jedné vrstvě zůstane průhledná, při slupování se trhá
  • když nanesete dvě a více vrstev, sice docílíte snadnějšího slupování, maska má ale tendenci povolovat z obličeje sama 
  • póry opravdu nevyčistí, po sloupnutí jsou na masce znatelné pouze drobné šupinky kůže
Část masky sloupnutá z nosu

Rozsudek
STOP! Jako maska na čištění pórů je to naprostý propadák. Na druhou stranu, pokud zapomenete na reklamní videa podobných produktů, které slibují vytažení nečistot snad až v mozku, a spokojíte se s efektivním zklidněním pleti, najdete pro tento produkt využití. :)

Vyzkoušeli jste ji nebo máte jiný oblíbený produkt na čištění pórů? Dejte vědět! :)

3 komentáře:

  1. Vida, já si říkala, jestli dělám něco špatně, nebo fakt nefunguje. :D Díky za recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkoušela jsem různé produkty na vyčištění před aplikací, napařování... prostě nic :D a jsem ráda, že nemám tuhle zkušenost jen já :)

      Vymazat
  2. Tuhle masku si koupila nedávno sestra a nechtěla mi jí půjčit na vyzkoušení, no vidím, že není o co stát. Super recenze :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za veškerou zpětnou vazbu ♥